Informacje o sklepie
FAQ (Najczęściej zadawane pytania)
Zamówienia i wysyłka
Możesz wybrać sposób wysyłki spośród: Paczkomaty InPost, Kurier InPost, Kurier DPD.
Więcej informacji o dostawach tutaj: https://alchemist.pl/metody-dostawy/
Tak.
W trakcie realizacji zamówienia wybierz opcję “Płatność przy odbiorze“. Wtedy będziesz mogła/mógł zapłacić kurierowi gdy ten dostarczy do Ciebie zamówienie.
Koszt przesyłki zawiera się pomiędzy 12 zł a 16,49 zł i jest zależy od kilku czynników, takich jak sposób płatności i sposób dostawy.
UWAGA! Przy zamówieniu o łącznej cenie powyżej 149 zł dostawa jest darmowa!
Więcej informacji o dostawach tutaj: https://alchemist.pl/metody-dostawy/
Tak.
Realizujemy przesyłki na terenie Europy do takich krajów jak: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry i Włochy.
Koszt wysyłki zagranicznej to 50 zł.
Za zakupy możesz zapłacić korzystając z agregatora płatności Przelewy24 – dzięki temu masz dostęp do szybkich płatności w każdym polskim banku.
Możesz zapłacić również za pomocą BLIK lub karty kredytowej VISA/Master Card.
Dostępna jest także opcja płatności za pobraniem, czyli u kuriera przy odbiorze.
Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizujemy i wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 12:00 są realizowane i wysyłane następnego dnia.
Czas dostarczenia zamówienia przez kuriera lub do paczkomatu może wynosić od 1 do 3 dni roboczych.
Tak.
Zamówienie może zostać anulowane jeśli nie ma jeszcze nadanego numeru przesyłki. W celu anulowania zamówienia możesz wybrać opcję “ANULUJ” w zakładce Zamówienia na swoim koncie lub napisać wiadomość e-mail na adres: kontakt@alchemist.pl
Jeśli nie odbierzesz swojego zamówienia, zostanie ono zwrócone do naszego magazynu. Jeżeli zamówienie zostało wcześniej opłacone, otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni od zarejestrowania zwróconej paczki w magazynie.
W celu ponownego wysłania przesyłki możesz skontaktować się z biurem obsługi klienta wysyłać wiadomość na adres: kontakt@alchemist.pl
Tak.
Faktura jest wystawiana do każdego zamówienia i generowana po jego zrealizowaniu.
Tak.
Rejestracja nie jest wymagana, by złożyć zamówienie, aczkolwiek zachęcamy do jego założenia, ponieważ będą zalogowanym użytkownikiem masz możliwość śledzenia statusu zamówienia, wglądu w historię zamawianych produktów i korzystania z pozostałych przywilejów.
Konto w sklepie
Dzięki posiadaniu konta w naszym sklepie zyskujesz
- Szybszy proces zakupowy
- Zapamiętane dane teleadresowe
- Możliwość sprawdzenia statusu swojego zamówienia
- Przeglądanie historii zamówień
- Zapamiętywanie koszyka nawet gdy wyjdziesz ze strony
Jeśli zapomniałeś/aś hasła do swojego konta, możesz je przypomnieć, klikając “Nie pamiętasz hasła?” w panelu logowania. Następnie należy wpisać swoją nazwę użytkownika lub adres e-mailowy, na które zostanie wysłany link, dzięki któremu będziesz mógł/mogła zmienić swoje hasło.
Tak.
Aby zmienić adres e-mail przypisany do Twojego konta należy wejść w zakładkę “Szczegóły konta” (będąc zalogowanym), wpisać nowy adres w oknie “Adres e-mail” i kliknąć “Zapisz zmiany”
Jeśli chcesz zmienić swój adres e-mail nie mając dostępu do swojego konta, skontaktuj się z biurem obsługi klienta pod adresem: kontakt@alchemist.pl
Tak.
Aby usunąć swoje konto w sklepie należy wysłać żądanie usunięcia konta na adres: kontakt@alchemist.pl. Twoje konto zostanie usunięte z systemu w ciągu 14 dni od przyjęcia Twojego zgłoszenia.
Produkty
Tak.
Produkcja wszystkich naszych suplementów odbywa się w Polsce.
Tak.
Wszystkie nasze produkty z serii MISJA zostały przebadane w polskim akredytowanym laboratorium pod kątem czystości mikrobiologicznej, szczelności opakowań oraz zostały przeprowadzone badania organoleptyczne.
Tak.
Każdy surowiec użyty do produkcji naszych suplementów diety pochodzi od sprawdzonych i zaufanych dostawców oraz otrzymuje certyfikaty autentyczności świadczące o jego najwyższej jakości.
Każdy składnik przeszedł również badania pod kątem czystości mikrobiologicznej oraz obecności metali ciężkich.
Tak.
Aby usunąć swoje konto w sklepie należy wysłać żądanie usunięcia konta na adres: kontakt@alchemist.pl. Twoje konto zostanie usunięte z systemu w ciągu 14 dni od przyjęcia Twojego zgłoszenia.
Zapisz się do newslettera
Bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami, rabatami i promocjami!