Informacje o sklepie

FAQ (Najczęściej zadawane pytania)

Zamówienia i wysyłka

Jakie metody wysyłki są dostępne?

Możesz wybrać sposób wysyłki spośród: Paczkomaty InPost, Kurier InPost, Kurier DPD.

Więcej informacji o dostawach tutaj: https://alchemist.pl/metody-dostawy/

Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak.

W trakcie realizacji zamówienia wybierz opcję „Płatność przy odbiorze„. Wtedy będziesz mogła/mógł zapłacić kurierowi gdy ten dostarczy do Ciebie zamówienie.

Ile kosztuje przesyłka zamówienia?

Koszt przesyłki zawiera się pomiędzy 12 zł a 16,49 zł i jest zależy od kilku czynników, takich jak sposób płatności i sposób dostawy. 

UWAGA! Przy zamówieniu o łącznej cenie powyżej 149 zł dostawa jest darmowa!

Więcej informacji o dostawach tutaj: https://alchemist.pl/metody-dostawy/

Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Tak.

Realizujemy przesyłki na terenie Europy do takich krajów jak: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry i Włochy.

Koszt wysyłki zagranicznej to 50 zł.

Jakie metody płatności są dostępne?

Za zakupy możesz zapłacić korzystając z agregatora płatności Przelewy24 – dzięki temu masz dostęp do szybkich płatności w każdym polskim banku.

Możesz zapłacić również za pomocą BLIK lub karty kredytowej VISA/Master Card.

Dostępna jest także opcja płatności za pobraniem, czyli u kuriera przy odbiorze.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizujemy i wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 12:00 są realizowane i wysyłane następnego dnia.

Czas dostarczenia zamówienia przez kuriera lub do paczkomatu może wynosić od 1 do 3 dni roboczych.

Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Tak.

Zamówienie może zostać anulowane jeśli nie ma jeszcze nadanego numeru przesyłki. W celu anulowania zamówienia możesz wybrać opcję „ANULUJ” w zakładce Zamówienia na swoim koncie lub napisać wiadomość e-mail na adres: kontakt@alchemist.pl

Co się stanie jeśli nie odbiorę swojego zamówienia?

Jeśli nie odbierzesz swojego zamówienia, zostanie ono zwrócone do naszego magazynu. Jeżeli zamówienie zostało wcześniej opłacone, otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni od zarejestrowania zwróconej paczki w magazynie.

W celu ponownego wysłania przesyłki możesz skontaktować się z biurem obsługi klienta wysyłać wiadomość na adres: kontakt@alchemist.pl

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak.

Faktura jest wystawiana do każdego zamówienia i generowana po jego zrealizowaniu. 

Czy mogę złozyć zamówienie bez rejestracji?

Tak.

Rejestracja nie jest wymagana, by złożyć zamówienie, aczkolwiek zachęcamy do jego założenia, ponieważ będą zalogowanym użytkownikiem masz możliwość śledzenia statusu zamówienia, wglądu w historię zamawianych produktów i korzystania z pozostałych przywilejów.

Konto w sklepie

Jakie korzyści płyną z posiadania konta?

Dzięki posiadaniu konta w naszym sklepie zyskujesz

  • Szybszy proces zakupowy
  • Zapamiętane dane teleadresowe
  • Możliwość sprawdzenia statusu swojego zamówienia
  • Przeglądanie historii zamówień
  • Zapamiętywanie koszyka nawet gdy wyjdziesz ze strony
Nie pamiętam hasła do mojego konta. Co mam zrobić?

Jeśli zapomniałeś/aś hasła do swojego konta, możesz je przypomnieć, klikając „Nie pamiętasz hasła?” w panelu logowania. Następnie należy wpisać swoją nazwę użytkownika lub adres e-mailowy, na które zostanie wysłany link, dzięki któremu będziesz mógł/mogła zmienić swoje hasło.

Czy mogę zmienić adres e-mail przypisany do mojego konta?

Tak.

Aby zmienić adres e-mail przypisany do Twojego konta należy wejść w zakładkę „Szczegóły konta” (będąc zalogowanym), wpisać nowy adres w oknie „Adres e-mail” i kliknąć „Zapisz zmiany”

Jeśli chcesz zmienić swój adres e-mail nie mając dostępu do swojego konta, skontaktuj się z biurem obsługi klienta pod adresem: kontakt@alchemist.pl

Czy mogę usunąć swoje konto w sklepie?

Tak.

Aby usunąć swoje konto w sklepie należy wysłać żądanie usunięcia konta na adres: kontakt@alchemist.pl. Twoje konto zostanie usunięte z systemu w ciągu 14 dni od przyjęcia Twojego zgłoszenia.

Produkty

Czy Wasze suplementy diety są produkowane w Polsce?

Tak.

Produkcja wszystkich naszych suplementów odbywa się w Polsce.

Czy Wasze produkty są przebadane?

Tak.

Wszystkie nasze produkty z serii MISJA zostały przebadane w polskim akredytowanym laboratorium pod kątem czystości mikrobiologicznej, szczelności opakowań oraz zostały przeprowadzone badania organoleptyczne. 

Czy składniki używane w Waszych produktach są bezpieczne?

Tak.

Każdy surowiec użyty do produkcji naszych suplementów diety pochodzi od sprawdzonych i zaufanych dostawców oraz otrzymuje certyfikaty autentyczności świadczące o jego najwyższej jakości.

Każdy składnik przeszedł również badania pod kątem czystości mikrobiologicznej oraz obecności metali ciężkich.

Czy mogę usunąć swoje konto w sklepie?

Tak.

Aby usunąć swoje konto w sklepie należy wysłać żądanie usunięcia konta na adres: kontakt@alchemist.pl. Twoje konto zostanie usunięte z systemu w ciągu 14 dni od przyjęcia Twojego zgłoszenia.

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami, rabatami i promocjami!