Informacje o sklepie

Reklamacje i zwroty

Chcesz dokonać zwrotu produktu bez podawania przyczyny?

Masz na to 14 dni!

Jeśli towar, który chcesz zwrócić jest w nienaruszonym stanie, masz prawo do jego zwrotu w ciągu 14 dni bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

Jak to zrobić?

  1. Wypełnij formularz zwrotu udostępniony na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz Odstąpienia.

  2. Na dole strony wybierz opcję „Wygeneruj PDF i wyślij do sprzedawcy” i kliknij „Wyślij”.

  3. Odeślij zamówione produkty na adres:

    Proton Labs Sp. z o.o.

    ul. Marusarzówny 2/6

    80-288 Gdańsk

Kiedy otrzymasz zwrot kosztów?

Pełną kwotę otrzymasz w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwróconych produktów i po pozytywnym zweryfikowaniu przez nas Twojej przesyłki.

W jaki sposób zwrócimy Ci pieniądze?

Środki zwrócimy Ci w taki sam sposób, jakiego użyłaś/eś do opłacenia zamówienia lub w sposób wskazany w formularzu odstąpienia od umowy.

Jeśli za zamówienie płaciłaś/eś kurierowi przy odbiorze, środki zwrócimy Ci na numer konta podany w formularzu zwrotu.

Uwaga!

  • Zwrotowi podlega równowartość ceny zwracanych produktów oraz koszty doręczenia zamówienia do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji dostawy.

  • Zwracane produkty wysyłasz do nas na swój koszt – nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

  • Zwrócić możesz tylko fabrycznie zamknięte produkty.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do produktów:

  • Ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia.

  • Dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, jeśli zostały otwarte i nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

Jak złożyć reklamację otwartego produktu?

W przypadku otwarcia produktu i stwierdzenia jego wady, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Reklamacje można składać mailowo na adres: kontakt@alchemist.pl

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami, rabatami i promocjami!