Informacje o sklepie
Reklamacje i zwroty
Chcesz dokonać zwrotu produktu bez podawania przyczyny?
Masz na to 14 dni!
Jeśli towar, który chcesz zwrócić jest w nienaruszonym stanie, masz prawo do jego zwrotu w ciągu 14 dni bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
Jak to zrobić?
Wypełnij formularz zwrotu udostępniony na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz Odstąpienia.
Na dole strony wybierz opcję „Wygeneruj PDF i wyślij do sprzedawcy” i kliknij „Wyślij”.
Odeślij zamówione produkty na adres:
Proton Labs Sp. z o.o.
ul. Marusarzówny 2/6
80-288 Gdańsk
Kiedy otrzymasz zwrot kosztów?
Pełną kwotę otrzymasz w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwróconych produktów i po pozytywnym zweryfikowaniu przez nas Twojej przesyłki.
W jaki sposób zwrócimy Ci pieniądze?
Środki zwrócimy Ci w taki sam sposób, jakiego użyłaś/eś do opłacenia zamówienia lub w sposób wskazany w formularzu odstąpienia od umowy.
Jeśli za zamówienie płaciłaś/eś kurierowi przy odbiorze, środki zwrócimy Ci na numer konta podany w formularzu zwrotu.
Uwaga!
Zwrotowi podlega równowartość ceny zwracanych produktów oraz koszty doręczenia zamówienia do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji dostawy.
Zwracane produkty wysyłasz do nas na swój koszt – nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Zwrócić możesz tylko fabrycznie zamknięte produkty.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do produktów:
Ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia.
Dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, jeśli zostały otwarte i nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
Jak złożyć reklamację otwartego produktu?
W przypadku otwarcia produktu i stwierdzenia jego wady, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Reklamacje można składać mailowo na adres: kontakt@alchemist.pl
Zapisz się do newslettera
Bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami, rabatami i promocjami!